Hvordan fungerer en robottjeneste?
Bottolf
Automatisert anbudsutsettelse, eller robottjenester som vi kaller det, er tjenester der roboten vår Botolf i samarbeid med leverandørene våre regner ut prisen på leveranse automatisk og på kort tid. Det vil si at man får priser fra leverandører på noen få sekunder fra man sender forespørselen. For å gjøre det trenger den noe informasjon fra deg som den setter sammen med informasjonen våre leverandører har lagt inn.
Robotforespørsel
Når man etterspør en robottjeneste vil ikke leverandøren få noe varsel om din forespørsel. Man vil få muligheten til å se gjennom de automatiserte tilbudene i Control før man velger en av leverandørene.
Oppstartsdato
Om man som kunde skriver inn en dato for oppstart hos et firma så er det ikke sikkert tjenesten vil settes i gang på datoen man valgte. Grunner for dette kan være at leverandøren ikke har kapasitet til å ta på seg flere tjenesteoppdrag, men det kan også være så enkelt som at det ikke passer den dagen.
Det som da vil skje er at leverandøren tar kontakt med deg og etterspør en annen oppstartsdato og andre datoer som passer å utføre tjenesten på.
Porteføljetjenester
Hente inn tilbud til flere ulike eiendommer samtidig? Da kan du benytte vår porteføljetjeneste. Om man sender ut en prisforespørsel på en porteføljetjeneste fungerer det helt likt som med hvordan man sender ut en vanlig forespørsel. Ved å gjøre dette vil roboten vår sammen med leverandørene regne ut prisen på oppdraget ut i fra arealet på dine eiendommer.
Eiendomstype
Vi har definert noen eiendomstyper som du kan velge mellom. Noen tjenester og utregninger kan være spesialiserte etter hvilket bygg man har.
Er du usikker? Velg Kontorbygg, eller ta kontakt med oss på post@really.no
Alle våre automatiserte tjenester blir levert i henhold til Really! sine standardvilkår for denne tjenesten. Les mer om våre tjenester og vilkår her.