Hvem som helst med et organisasjonsnummer kan registrere seg som kunde hos Really!
For å registrere deg som en kunde må du fylle ut dette skjemaet.
Skjemaets innhold
Når man fyller ut skjemaet så er det ganske lite informasjon vi faktisk spør etter. Vi har lagt terskelen lavt for at du skal kunne vise interesse for å bli kunde hos oss. Skjemaet i seg selv er ganske selvforklarende, men her er grunnen til at vi ønsker akkurat denne informasjonen fra deg.
1. Epost (obligatorisk)
Når du skriver inn eposten så vil vi gjerne at du bruker din epostadresse som er knyttet til din arbeidsplass. Det gjør det enklere for oss å vite hvem dette gjelder før vi initierer kontakt med deg.
2. Telefonnummer (valgfritt)
Om du skriver ned telefonnummeret ditt så vil kommunikasjonen mellom oss være enklere i fremtiden.
3. Navn på selskap (valgfritt)
Om du ikke har en epost knyttet til din arbeidsplass så hjelper det veldig om du skriver hvilket selskap du representerer. Da vil vi allerede fra start kanskje vite hva slags type tjenester som kanskje kan passe deg, og vi kan hjelpe deg å bestille de første tjenestene. Det er også fullt lov å registrere navnet på selskapet, selv om eposten din allerede forteller oss det.
4. Nyhetsbrev og annen kommunikasjon
Vi ønsker gjerne at man krysser av for å motta nyhetsbrev og annen kommunikasjon fra oss i Really! Slapp av, vi kommer ikke til å sende deg ekstreme mengder med eposter om alt mulig. Disse nyhetsbrevene bruker vi for å vedlikeholde kontakten mellom oss. Her kan vi oppdatere deg om alt fra nye tjenester som snart vil bli tilgjengelig på plattformen til oppdateringer i portalen som kan være nyttig å vite om for å forstå eventuell ny funksjonalitet.
Sendt inn skjema, hva skjer nå?
Etter du har sendt inn skjema så vil du få en bekreftelse på epost og vi vil ta kontakt med deg så snart det lar seg gjøre. Da vil vi gjerne høre mer om hvorfor du registrerte deg og hva vi kan gjøre for hjelpe deg i gang med profilen vi oppretter for deg.
Når vi har hatt kontakt med deg så vil vi lage en profil for deg, og du kan begynne å bruke portalen vår, Control. (Trykk her for å lese om Control!)
Vi jobber parallelt med kunder og ønsker at veien fra interesse til å finne tjenestene til sin eiendom går så sømløst som overhode mulig.