Hvordan svare på en prisforespørsel fra en kunde?

I Really kan du lage et profesjonelt tilbud til kunde på 1-2-3. Legg opp faste og variable kostnader med en detaljert beskrivelse, og send avgårde!

Når en kunde har sendt ut en forespørsel så vil du motta den i din portal, så lenge dine innstillinger gjenspeiler at du tilbyr tjenesten i kundens område.

Usikker på om du har riktige innstillinger? Sjekk det her.

Her kan du gi tilbud eller avvise forespørselen. 

Gi pris på forespørsel

For å svare på en forespørsel går du gjennom samme prosess som et nytt tilbud til en kunde. Du kan bruke et av dine gamle tilbud eller starte fra scratch med et blank tilbud. Om du velger et av dine gamle tilbud har du mulighet til å endre på dette tilbud, eller sende det som det står. Om du starter med et blankt tilbud må du fylle inn all informasjon.

Avvis forespørsel

Ønsker du ikke å gi et tilbud på en forespørsel? Det er helt greit, og du kan da avvise forespørselen. Når du avviser en forespørsel er det fint om du begrunner valget, for at forespørslene skal treffe bedre i fremtiden. Det er også mulig å avvise anbud om man ikke har kapasitet til å gjennomføre flere oppdrag for øyeblikket.

 

Les mer om hvordan man lager et godt tilbud!