Du kan når som helst endre fakturainformasjon. Slik gjør du det raskt og enkelt!
Dersom du ønsker å endre fakturamottaker eller legge til en referanse, kan du gjøre dette på både forespørsler og signerte avtaler.
1. Mine forespørsler
Gå til Mine forespørsler og finn riktig forespørsel du ønsker å endre fakturainformasjon på. Klikke videre på fanen Din forespørsel, og bla ned til du finner finner Fakturamottaker.
2. Mine prosjekter
Gå til Mine avtaler og finn avtalen du ønsker å endre fakturamottaker på. Under fanen Avtale vil du finne fakturaopplysningene for denne avtalen til høyre i bildet. Klikk på endre, dersom du vil oppdatere denne informasjonen.
3. Endre fakturainformasjon
Her kan du endre organisasjonsnummer og e-post til fakturamottakeren. Du kan også legge til en referanse dersom du ønsker det.
Klikk deretter på lagre endringer, så er alt klappet og klart!
OBS! Endringene du gjør vil bare være gjeldende for denne avtalen. Du må gjenta samme prosess på alle avtalene du ønsker denne endringen for.
Har du spørsmål er vi klar for å hjelpe deg!