Få oversikt over dine aktive avtaler og arkiverte dokumenter
Her får du en oversikt over de aktive avtalene du har, og kan finne informasjon over hvert prosjekt. Du kan også holde kontakt med hver kunde under det bestemte prosjektet.
Nederst på siden finner du også de utførte prosjektene, hvor du kan finne dokumentasjon på tidligere prosjekter. I tillegg lagres tapte anbud i 30 dager, slik at du har en oversikt over dette.
Når du klikker på en aktiv avtale, vil du få en oversikt over informasjonen som ligger lagret her. Det første du ser er meldingsloggen mellom deg og kunden. Du kan legge til nye tråder og samtaler om du ønsker det.
Under «Avtale» ser du detaljer på fakturagrunnlaget og hva som inkluderes av arbeid i prosjektet.
All dokumentasjon på prosjektet skal legges til her, eksempelvis arbeidsbeskrivelse og sluttrapport. Dette vil automatisk sendes til really-plattformen og fdv-systemet til kunden.
Du kan også se tilbake på prisforespørselen fra kunden, og finne nyttig informasjon her.
I arkivet samles alle prosjekt som er utført, slik at du når som helst kan gå tilbake og hente den informasjonen du trenger fra et tidligere oppdrag. Eksempelvis finner du all dokumentasjon som er lagt inn på prosjektet. Designet er helt likt som i de aktive avtalene, slik at det er lett for deg å navigere og finne informasjonen du leter etter.
I arkivet samles også de forespørslene som er avslått av deg eller av kunden. Dersom kunden har avslått, kan du gå inn og lese begrunnelsen for dette her.
Da klikker du enkelt «les tilbakemelding» hvor du får opp en del informasjon til høyre.
Her kan du lese kunden sin begrunnelse for hvorfor han valgte det pristilbudet som vant anbudet.
I offentlige anbudsprosesser, kan du også få innsyn i de andre leverandørenes tilbud og hvem som ble vinneren av anbudet.